Vali Polat, bu kapsamda Kars Ehlibeyt Alimleri Birliği Derneği’ni ziyaret ederek, kanaat önderi Seyit Ahmet Erdem ve dernek yetkilileriyle bir araya geldi.
”Kerbela, Kardeşlik ve Adalet Sembolüdür”
Ziyaret sırasında dernek yönetimi ve vatandaşlarla samimi bir ortamda sohbet eden Vali Ziya Polat, Muharrem ayının İslam dünyası için taşıdığı manevi öneme değindi. Kerbela’nın, inananların ortak vicdanı ve hüznü olduğunu belirten Polat, bu mübarek ayın birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesi temennisinde bulundu.
Vali Polat, ziyareti sırasında şu ifadeleri kullandı:”Hazreti Hüseyin ve beraberindeki yarenlerinin Kerbela’da gösterdikleri vakur duruş, bugün bizler için hala en büyük rehberlerden biridir. Hak ve hakikat yolunda verilen bu kutlu mücadele, bizlere haksızlığa karşı durmayı ve birlik içinde olmayı öğütler. Kars, tarih boyunca olduğu gibi bugün de kardeşliğin en güzel örneğini sergilemektedir.”
İstişare ve Birlik Mesajları
Kanaat önderi Seyit Ahmet Erdem ve dernek yetkilileri, Vali Polat’ın ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, Kars’ın birliğini ve huzurunu koruma konusundaki kararlılıklarını ifade ettiler. Ziyarette, Muharrem ayı boyunca gerçekleştirilecek anma programları ve toplumsal dayanışma üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
Vatandaşların da yoğun ilgi gösterdiği ziyaret, Kars’taki toplumsal barışın ve hoşgörü ikliminin yansıması olarak dikkat çekti. Ziyaretin sonunda Vali Polat, katılımcıların Muharrem ayını tebrik ederek dernekten ayrıldı.
