Türk İnternet Medya Birliği’nin 2. Olağan Genel Kurulu’nda konuşan Uluslararası Basın Federasyonu Başkanı Şakir Gürel, TİMBİR’in kuruluşundan bugüne ortaya koyduğu çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.TİMBİR Genel Başkanı Dr. Süleyman Basa’ya başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür eden Gürel, internet medyasının güçlenmesi ve kurumsal yapıya kavuşması noktasında TİMBİR’in önemli bir misyon üstlendiğini ifade etti.
Gürel, konuşmasında şu ifadeleri kullandı:
“TİMBİR’in başarılı çalışmalarını gıptayla izliyoruz. Bu konuda bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da TİMBİR’le yürümeye devam edeceğiz. Devam edeceğimize inanıyorum.”
Uluslararası Basın Federasyonu olarak TİMBİR ile iş birliğini sürdüreceklerini vurgulayan Gürel, dijital medya alanında birlik, dayanışma ve ortak hareket etme kültürünün önemine dikkat çekti.
