Hüseyin ZORKUN / HATAY – BHA
Hatay’ın İskenderun ilçesinde bulunan İskenderun Devlet Hastanesi A Blok’ta sabah saatlerinde yaşanan olayda, hasta asansörü arıza nedeniyle ani şekilde zemin seviyesine indi. Olay sırasında asansör içerisinde bir hastane personelinin bulunduğu öğrenildi.
İhbar üzerine hastane yönetimi ve teknik ekipler bölgeye yönlendirilirken, Başhekim Dr. Adem Sarı da olay yerine gelerek çalışmaları yakından takip etti. Asansörde bulunan sağlık çalışanı tedbir amaçlı acil servise alınarak gözetim altına alındı.
Olayın ardından asansör kullanıma kapatılırken teknik inceleme başlatıldı. Başhekim Dr. Adem Sarı’nın talimatıyla kazanın nedeninin belirlenmesi amacıyla idari soruşturma açıldığı bildirildi.
Yetkililer, asansörde meydana gelen arızanın tüm yönleriyle araştırıldığını ve gerekli güvenlik önlemlerinin alınacağını belirtti.
