Battalgazi’de 4 bin kişiye aşure ikram edildi

MALATYA – BHA 

Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu iş birliğinde düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği, Eskimalatya Meydanı’nda gerçekleştirildi. Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlik kapsamında hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Programa katılan yaklaşık 4 bin kişiye aşure dağıtımı yapıldı. Battalgazi Belediyesi’nin katkılarıyla gerçekleştirilen etkinlik, vatandaşların yoğun katılımıyla tamamlandı.

Güncel Haberler

Benzer Haberler

Yorum Yaz

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz