Kars’ta görev yeri değişen mülki idare amirlerine veda programı

Kars Polisevi’nde gerçekleştirilen programa, ilde görev yapan mülki idare amirleri ile aileleri katıldı. Samimi bir atmosferde geçen programda, görev süresi boyunca Kars’a sundukları hizmetlerden dolayı vali yardımcıları ve kaymakamlara teşekkür edildi.

Programda konuşan Vali Ziya Polat, kamu hizmetinin fedakârlık ve özveri gerektirdiğini belirterek, Kars’ta görev yapan mülki idare amirlerinin vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla önemli çalışmalara imza attığını ifade etti.

Görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlara başarılı hizmetlerinden dolayı Başarı Belgesi takdim eden Vali Polat, yeni görev yerlerinde de aynı azim ve başarıyla görev yapacaklarına inandığını belirterek kendilerine başarı dileklerini iletti.

Duygusal anların yaşandığı veda programı, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

Güncel Haberler

Benzer Haberler

Yorum Yaz

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz