Orman yangınlarına karşı denetimler artırıldı: “Ormana çöp atma” uyarısı

YAŞAR TONBAK/ ANKARA/BHA

Kampanya kapsamında Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, piknik alanlarında denetim gerçekleştirerek vatandaşları çöplerini doğaya bırakmamaları konusunda uyaracak. Yapılan açıklamada, çevre kirliliğine neden olan atıkların aynı zamanda orman yangınlarına yol açabileceğine dikkat çekildi.

Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü, Tarım ve Orman Bakanlığının orman yangınlarında uygulanacak suç ve cezalarla ilgili duyurularını da paylaşırken, yangınla mücadele çalışmalarının aralıksız süreceğini bildirdi.

Öte yandan, olası yangınlara hızlı müdahale amacıyla yangın ekipleri ve arazözler Kapıağzı tesislerinde hazır bekletiliyor. Yetkililer, ormanlık alanlardaki denetim ve kontrollerin etkin şekilde devam edeceğini belirtti.

 

 

Güncel Haberler

Benzer Haberler

Yorum Yaz

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz